İzleyicilerim

Powered By Blogger

23 Kasım 2013 Cumartesi

Butik Kurabiye ve Pasta Rüzgarına Ben de Katıldım :)

Değerli takipçilerim,
1 yıldır sizlerle beraberiz ve 615 kişilik kocamaaan bir aile olduuuk. 


Ve şu geçen 1 yıldır olan bence en önemli postu paylaşıyorum!! :))

Butik Kurabiye / Pasta / Cupcake Dünyası'nda artık ben de varım.

Küçüklüğümden beri hayalim olan pastacılığı gerçekleştirmiş bulunmaktayım.Yaptıklarımla leziz ve hoş görüntüler yaratıyorum.Şeker hamuru ile koskocaman bir dünya inşaa ediyorum.Çok lezzetli,şirin pasta/kurabiye/cupcake'lerime bakmak için sayfam da var,buyrun bakabilirsiniz ; 

Home Made Cookies Banu's :))

Aslında ne kadar anlatsam da tatmadan bilinmez,çünkü gerçekten tabirlerle tanımlanamayacak bir derecede şahane,fevkalade eserler çıkıyor.Verdiğim emeğin yanı sıra,bunun tadına bakan da siz olduğunuz için elbette ben de gurur duyuyorum.

                                      İşte yaptığım modellerden bazıları:

                                       Kurabiyeler
           





















Pastalar






Size de istediğiniz konseptte pasta,kurabiye,cupcake yapıp harika bir doğum gününü ölümsüzleştirmenizi sağlıyorum. 

Bana sipariş için şuradan ulaşabilirsiniz:


Mesaj atarsanız size istediğiniz bilgiyi vereceğim.

Mutlulukla dolu bir gününüz olsun,
Özel günleriniz şimdiden kutlu olsun.

Sevgiler :))))

-Banu. ♥

4 yorum:

  1. ay yerim çok güzeller :)) özellikle seni seviyorum a bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Begüm'cüm. Siparişin olursa beklerim :))

      Sil
  2. Bursalıların dediği gibi :
    "Hanım ellerine maşallah :)" Başarılar. Benim de hayalarim arasında birgün pasta atölyesi açmak <3

    YanıtlaSil
  3. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    Well over 160k men and women are losing weight with a easy and secret "liquid hack" to burn 2lbs each and every night as they sleep.

    It is very easy and it works all the time.

    This is how to do it yourself:

    1) Go get a clear glass and fill it with water half full

    2) And then learn this amazing HACK

    and be 2lbs skinnier the next day!

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir.