İzleyicilerim

Powered By Blogger

2 Mart 2013 Cumartesi

~Bien Kruvasan~

Sevgili takipçilerim ;
Yine size bir markadan bahsedeceğim ;)
Bien Kruvasan aldık bu gün,harika idi..Bunun lezzetini sizler ile de paylaşmak istedim.
NOT:Kakaolusu,Vanilyalısı ve Karamellisi mevcut.Ben rafta o kadar görebildim.Daha çok varsa da siz gidip incelersiniz :) :)
Her çeşidi ne olursa olsun tadı enfes.Biraz fotoğraflarını paylaşsam,fena olmaz değil mi ? :)



Yukarıda kakaolu Bien Kruvasan'ları görmektesiniz.
İşte bu da karamelli Bien Kruvasan,enfess..:) :)
Şimdi de Vanilyalı Bien Kruvasan'ı gözleriniz önüne seriyorum :)

-Nasıl,muhteşem görünüyorlar değil mi ? Emin olun ki tadı da öyle...
-Bu yazımda da beni yanlız bırakmadığınız için teşekkür ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir.